Media społecznościowe

Zawsze gotowi

Zaplanowanie treści

Zadbamy o to, aby na Twoich kanałach społecznościowych regularnie pojawiały się angażujące i wartościowe treści. Dzięki zaplanowaniu wszystkich postów z wyprzedzeniem. Z nami nikt o Tobie nie zapomni.

Dopracowane treści

Pewność contentu

Otrzymasz dostęp do narzędzia, w którym na bieżąco będziesz mieć wgląd w postęp prac. Wspólnie będziemy komentować i analizować treści na przyszły miesiąc.

Zadbajmy o wszystko

Wypełnienie każdej przestrzeni

Oprócz postów na Facebooka, Instagrama oraz pozostałe portale społecznościowe, wykorzystujemy potencjał konta. Przygotujemy materiały nie tylko pod posty, ale również relacje np. InstaStory.

Co oferuje współpraca?

Na początku zauważysz zdecydowaną zmianę w swoich treściach. Będą ładne i estetyczne, a przede wszystkim aktualizowane nowymi, gdy poprzednie już wszyscy odbiorcy wyświetlą oraz zareagują.

Portfolio

Poniżej możesz zobaczyć kilka przykładowych grafik, które przygotowaliśmy naszym klientom. Naszym celem jest szukać coraz nowszych pomysłów i nie powielać schematów w tworzeniu grafik. Nasze portfolio wraz z ofertą, dostępne są w zakładce Cennik pod poniższą galerią.

InstaStory

Posty

Poznajemy oczekiwania

Na początku współpracy omawiamy preferowane przez Ciebie treści, ich stylistykę oraz spostrzeżenia dotychczasowych działań.

Dostosowujemy strategię współpracy

Każdy klient jest inny, dlatego podchodzimy indywidualnie do każdego. Już jesteśmy ciekawi czym nas zaskoczysz! 😀

Przygotowujemy posty z wyprzedzeniem

Początek miesiąca polega na przygotowaniu treści. Gdy zostaną zatwierdzone, przechodzimy do opracowania zdjęć oraz grafik.

Aktualizujemy profile

Poprawiamy błędy w profilach i na kontach społecznościowych. Dodajemy elementy profilu, których brakowało.

Planujemy posty

Gdy posty zostają zatwierdzone, przechodzimy do ich zaplanowania. Wtedy obie strony mają pewność, że Twoje kanały social-media nie będą świeciły pustkami. 🙂

Podsumowujemy miesiąc

Koniec miesiąca poświęcamy na zweryfikowanie działań z dotychczasowej współpracy, aby wyciągnąć wnioski i na bieżąco dostosowywać prezentowane treści Twoim odbiorcom.

Masz pytanie?

Najczęstsze odpowiedzi (FAQ)

Od kiedy zaczynamy?

Do pracy przystępujemy po zaksięgowaniu wpłaty za przyszły miesiąc. Czas rozpoczęcia pracy waha się między 1-4 dni.

W jaki sposób wygląda współpraca?

Jeśli zaczniemy współpracę 1-szego, przez cały miesiąc będziemy przygotowywać i planować posty oraz relacje na przyszły miesiąc. Przygotowane treści zostaną zaplanowane, a gdy będą się automatycznie publikować, my zajmiemy się pracą na kolejny miesiąc.

Gdzie mogę zatwierdzać posty?

Wszelkie treści i pomysły omawiamy w platformie, do której ma dostęp specjalista i klient. W platformie za pośrednictwem komentarzy omawiamy pomysły, posty i grafiki, a następnie ustalamy dni i godziny publikacji.

Dzięki temu łatwiej wrócić do ustaleń i realizować działania. Platforma jest w cenie, dlatego klient nie musi płacić za dostęp do niej. Możliwość logowania jest dostępna wyłącznie przez okres współpracy.

Co znajdę w ofercie?

W cenie jest dostęp do platformy, w której omawiamy przygotowane treści. Klient otrzymuje do oceny posty z grafikami oraz InstaStory. Oferta obejmuje badanie konkurencji, przygotowanie wizualizacji graficznej oraz analizę potencjalnych zmian, jakie należy zrealizować. Podchodzimy do klientów indywidualnie, dlatego często proponujemy pomysły, które pasują pod danego klienta.

Jak długiej współpracy należy się podjąć?

Często firmy oferują minimum 3 miesiące współpracy. My stawiamy na zadowolenie klienta i w zależności od tego, jak długo trwa współpraca, dajemy z siebie 100%, aby klient był zadowolony i chciał przedłużać wspólne działania na kolejne miesiące.

Ile postów mogę się spodziewać w miesiącu?

W zależności od zapotrzebowania, w cenie oferujemy 4 posty miesięcznie. Oprócz przygotowania treści, zajmujemy się również analizą działań klienta w innych miejscach Internetu. Poza tym stawiamy na jakość, a nie ilość.

Dlaczego nie pojawiły się InstaStory?

Zdarza się, że klient za późno odpowiada na komentarze lub sugestie. Wtedy możemy nie wyrobić się z przygotowaniem postów. Ostatni tydzień miesiąca poświęcamy na planowanie treści na przyszły miesiąc. Czas na relacje i poprawki jest w przedostatnim tygodniu miesiąca.

Czy mogę edytować posty, które zostały opublikowane?

Nie, ponieważ klient nie powinien samodzielnie wprowadzać żadnych zmian. Czas na poprawki oraz uwagi jest w momencie przygotowania treści. Jeśli post został przez klienta zatwierdzony, oznacza to, że nie ma do niego żadnych uwag. Gdy klient wprowadza zmiany w opublikowanym poście, nie bierzemy odpowiedzialności za treść oraz nie analizujemy postu, który został zmodyfikowany.

Ile czasu ma klient, na ocenę treści i uwagi?

Najlepiej jest, gdy klient zamieści uwagi w komentarzu do 1-3 dni. Im dłużej trwają poprawki postów, tym mniej czasu jest na planowanie i realizację slajdów do InstaStory.

Co jeśli nie zdążymy z przygotowaniem postu?

Nie zdarzyło nam się jeszcze nie zdążyć z przygotowaniem postów na przyszły miesiąc. Gdy klienci opóźniają ich realizację poprzez dawanie uwag na ostatnią chwilę, takie posty nie zostają opublikowane, a ich dopracowanie zostaje przełożone na przyszły miesiąc.

Sprawdźmy czego potrzebujesz

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dowiedzieć się więcej na temat tego, czym się zajmujesz. Opowiemy Ci jak wyglądałaby nasza współpraca oraz, co możemy Ci dodatkowo zaoferować. Chętnie podzielimy się z Tobą tym, jakich kroków należałoby się podjąć w przyszłości. 🙂


    Copyright © BlogLine.pl 2020-2021 | Wszelkie prawa zastrzeżone! | Wykonanie: BlogLINE.pl | Polityka Prywatności

    Skip to content