Ludzka twarz marki – Bogielczyk dla kobiet

Ludzka twarz marki, czyli jaka?!

Żyjemy w czasach, gdzie większość osób zamiast bezosobowych relacji biznesowych woli relacje oparte na zaufaniu. Z tego powodu, zamiast organizacji z korporacyjnym stylem wybieramy marki z „ludzką twarzą”. Są to firmy, które mają emocje, są żywe, budzą sympatię i wyznają podobne do nas wartości.

Ludzka twarz Twojej marki

To czy klient dziś od Ciebie kupi, w dużej mierze zależy od tego:

– kim jesteś;

– w co wierzysz;

– co robisz.

Jak pokazać ludzką twarz marki w social mediach – 5 wskazówek
1. Opowiedz historię powstania Twojej firmy.

Podziel się, skąd wziął się pomysł na Twój biznes. Pokaż, co Ciebie motywowało do jego stworzenia. To pozwoli odbiorcom ocenić czy chcą Ci zaufać i z Tobą współpracować. Bez inspirujących osobistych historii, Twoje social media będą tablicą z ogłoszeniami. Przykład takiej historii znajdziesz >> tu.

2. Pokaż swoją firmę od kuchni.

Artykuł Ludzka twarz marki – Bogielczyk dla kobiet pochodzi z bogielczykdlakobiet.com

Więcej nowości znajdziesz na BlogLINE.pl
 

 

Copyright © BlogLine.pl 2020-2021 | Wszelkie prawa zastrzeżone! | Wykonanie: BlogLINE.pl | Polityka Prywatności

Skip to content