
Jak się wyróżnić na rynku?
2 kwietnia 2021Jak się wyróżnić na rynku i po co? Wyróżnienie się wśród innych marek prawdopodobnie nigdy nie było ważniejsze niż obecnie, w czasach ogromnej konkurencji. Zapewnia ono większą rozpoznawalność marki i wpływa na jej rentowność.
Gdy będziesz umieć się wyróżnić:
- zdobędziesz lojalnych klientów, w świecie gdzie o utrzymanie klienta bardzo trudno;
- wzbudzisz w klientach przekonanie, że na rynku nie ma innego produktu, który równie dobrze spełniałby ich potrzeby i oczekiwania;
- nie będziesz musiała walczyć o klienta ceną, bo dasz mu coś więcej niż sam produkt.
Wyróżnik marki
To wyróżniający element marki. Jest tak charakterystyczny, że żadna inna nie będzie w stanie go skopiować. (Więcej na ten temat przeczytasz w moim wcześniejszym wpisie > Jak znaleźć wyróżnik marki?)
Mogą nim być:
- sposób prowadzenia działalności,
- cechy produktów,
- kluczowe wartości marki,
- identyfikacja wizualna (np. logo, kolorystyka),
…
Artykuł Jak się wyróżnić na rynku? pochodzi z bogielczykdlakobiet.com
Więcej nowości znajdziesz na BlogLINE.pl